Znaleziono 1731 wyników

autor: mark_farina
15 gru 2020 22:08
Forum: Galeria
Temat: [360] Los Angelfish
Odpowiedzi: 662
Odsłony: 85200

Re: [360] Los Angelfish

Korzenioplastyka...
autor: mark_farina
30 lis 2020 21:37
Forum: Galeria
Temat: [360] Los Angelfish
Odpowiedzi: 662
Odsłony: 85200

Re: [360] Los Angelfish

Jest moc!
autor: mark_farina
04 sie 2020 20:52
Forum: Galeria
Temat: [126L] Dżungla / Sandy Beach.
Odpowiedzi: 416
Odsłony: 49066

Re: [126L] Dżungla / Sandy Beach.

Oby szybko, Odeskie to jedne z moich pierwszych ryb, warto dla nich baniak zrobic :)
autor: mark_farina
30 lip 2020 19:20
Forum: Rośliny
Temat: Glony a CO2
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 605

Re: Glony a CO2

Powiem tak, CO2 jest katalizatorem, pomoze przyspiweszyc moetabolizm roslin przy wysokim swietle, glony biora sie z czegos innego kolego.
autor: mark_farina
27 lip 2020 8:21
Forum: Galeria
Temat: [32] Sześcienna Czikulinka
Odpowiedzi: 32
Odsłony: 2023

Re: [32] Sześcienna Czikulinka

Taka oaza spokoju :)
autor: mark_farina
27 lip 2020 8:18
Forum: Rośliny
Temat: Jakie rośliny wybrać do krewetkarium low-tech?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 409

Re: Jakie rośliny wybrać do krewetkarium low-tech?

No wiec skoro tak, to masz juz jedna sprawe z glowy, do kazego problemu prosze podchodz profesjonalnie, sprawdz co masz, co chcesz i czy to razem bedzie grac. Do takiego malego zbiornika to polecam odmiany roslin typu ''mini'' jest tego sporo, wystarczy pogrzebac gugle.
autor: mark_farina
26 lip 2020 19:16
Forum: Rośliny
Temat: Jakie rośliny wybrać do krewetkarium low-tech?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 409

Re: Jakie rośliny wybrać do krewetkarium low-tech?

Powiem tak, poczytaj o wymaganiach krewetek, ktore chcesz miec, potem poszukaj na stronie wodociagow o parametrach wody w kranie i zobacz czy sie nadaje dla nich. Mchy ok, monte carlo tez ruszy bez problemu, ale i tu tzreba wiedziec co, gdzie i jak.
autor: mark_farina
26 lip 2020 18:36
Forum: Rośliny
Temat: Jakie rośliny wybrać do krewetkarium low-tech?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 409

Re: Jakie rośliny wybrać do krewetkarium low-tech?

Czesc

Z CO2 to najpierw powiedz nam jakie rosliny, jakie KH/GH i jakie krewetki. Cos zawsze mozna doradzic :)
autor: mark_farina
20 lip 2020 16:51
Forum: Rośliny
Temat: [200l] Problem z brązymi liśćmi w akwarium
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 1445

Re: [200l] Problem z brązymi liśćmi w akwarium

PO4 tak, spokojnie na 1.5ppm podbij.
autor: mark_farina
20 lip 2020 8:41
Forum: Rośliny
Temat: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 598

Re: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)

na YT jest pare filmow z dezynfekcja domestosem, ktos tak krasnale wykancza, ale to strasznie pali rosliny jesli zostawimy zbyt dlugo i zrobimy zle proporcje. Mozna tez odkazic rosliny w wodzie z carbo i tu rowniez mozna popalic tkanke roslin. Najlepszym wyjsciem jest kupno roslin z pewnej reki lub ...
autor: mark_farina
19 lip 2020 19:31
Forum: Rośliny
Temat: [200l] Problem z brązymi liśćmi w akwarium
Odpowiedzi: 53
Odsłony: 1445

Re: [200l] Problem z brązymi liśćmi w akwarium

0.5ppm fosforu jest okej ale w przypadku kiedy azot nie jest wiekszy niz 10ppm wiec nie koniecznie jest slabo. Jesli masz wrazenie ze rosliny stanely to warto pomierzyc jeszcze potas, tak mysle.
autor: mark_farina
18 lip 2020 20:57
Forum: Rośliny
Temat: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 598

Re: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)

...poniewaz jesli w zbiorniku, z ktorego bierzesz rosliny nie ma nic zlego i niepokojacego, to taka czynnosc nie jest niezbedna wg mnie, przez lata nigdy nie robilem tej czynnosci, przepuscilem setki roslin przez moje szklo, oprocz slimakow, ktore uwazam za nieszkodliwe nie mialem do czynienia z zad...
autor: mark_farina
18 lip 2020 20:27
Forum: Rośliny
Temat: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 598

Re: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)

Odpuscilbym sobie ta czynnosc, ale zabronic nikomu nie mozna.
autor: mark_farina
18 lip 2020 20:15
Forum: Rośliny
Temat: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 598

Re: Dezynfekcja roślin (nadmanganian potasu)

Jak zamoczysz pistie w calosci to ja szlag trafi. to roslina nawodna i plywa po tafli. Woda uszkadza wloskowate liscie. Jesli boisz sie o slimaki to powiem tak ze nawet po armagedonie slimaki przetrwaja.