Znaleziono 397 wyników

autor: owlman
30 lis 2020 18:56
Forum: Galeria
Temat: [30l] Roślinny HT na podłożu Platinum Soil
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 146

Re: [30l] Roślinny HT na podłożu Platinum Soil

Jak zbiornik na dzis ? Sa postepy we wzroscie roslin ? Jak sprawuje sie podloze ?
autor: owlman
29 lis 2020 22:32
Forum: Galeria
Temat: [300] W końcu fajny litraż :)
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 351

Re: [300] W końcu fajny litraż :)

CO2 jak najbardziej podpinac i niech dmucha , filtr na male obroty , swiatlo ok 6h . Co to za podloze ? Tym razem pytam powaznie
autor: owlman
29 lis 2020 21:16
Forum: Sprzęt
Temat: Za słaby filtr w 200l
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 86

Re: Za słaby filtr w 200l

Tak , tylko co jest powodem ,ze jest zapylenie w toni wody ? Osobiscie znam dwa przypadki ; pierwszy.., kiedy na dnie jest duzo brudu i spore ryby , ktore go wzniecaja drugi , to zabrudzone weze od filtra powstaje zwlaszcza w czasie dojrzewania zbiornika a powodem sa brunatnice , ktore z latwoscia p...
autor: owlman
29 lis 2020 17:51
Forum: Galeria
Temat: [450 l] ogolne
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 3338

Re: [450 l] ogolne

Dzis ma sie tak :
Obrazek Obrazek

Postanowilem troche zapuscic na dziko .Obrazek
autor: owlman
29 lis 2020 14:56
Forum: Rośliny
Temat: Pytanie początkującego o rośliny i oświetlenie
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 50

Re: Pytanie początkującego o rośliny i oświetlenie

Niekoniecznie . Zalezy to od kilku czynnikow ; jak bedzie reagowac podloze , moc swiatla , ilosc roslin , rodzaj roslin ,wysokosc akwarium . Dlatego wlasnie nalezy kontrolowac parametry wody zwlaszcza w poczatkowej fazie dojrzewania . Lub obserwowac i reagowac .
autor: owlman
29 lis 2020 14:51
Forum: Sprzęt
Temat: Za słaby filtr w 200l
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 86

Re: Za słaby filtr w 200l

Szczerze piszac uwazam to za niemozliwe aby az tak spadla sila przeplywu . Odmulasz czasem dno ? Daj zdjecie akwarium .
autor: owlman
29 lis 2020 14:06
Forum: Sprzęt
Temat: Za słaby filtr w 200l
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 86

Re: Za słaby filtr w 200l

A skad ten brud ? Prad wody nie musi byc silny liczy sie objetosc kubla na media filtracyjne a nie moc pompy . Czym wypelniles filtr ?
autor: owlman
29 lis 2020 13:57
Forum: Rośliny
Temat: Pytanie początkującego o rośliny i oświetlenie
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 50

Re: Pytanie początkującego o rośliny i oświetlenie

Podloze aktywne bedzie wydzielac zwiazki odzywcze w ton wody , wiec aby rosliny nadazaly to konsumowac podaje sie CO2 oraz wiecej swiatla . Jezeli czegos bedzie za duzo lub za malo moze dojsc do plagi glonow . Testy jakich uzywasz nie naleza do najlepszych i zbyt dokladnych . Twoja woda nie jest moc...
autor: owlman
29 lis 2020 13:25
Forum: Galeria
Temat: [300] W końcu fajny litraż :)
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 351

Re: [300] W końcu fajny litraż :)

Napiecie siega zenitu . Zalane ? Pokaz . Co to za podloze ? Co do kamieni ....wedlug mnie zabieraja tylko miejsce a z czasem pozostaja niewidoczne przez zarosniecie .
autor: owlman
29 lis 2020 13:16
Forum: Rośliny
Temat: Pytanie początkującego o rośliny i oświetlenie
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 50

Re: Pytanie początkującego o rośliny i oświetlenie

Czesc . Nie jestem fachowcem od roslinniakow ale cos tam wiem . - za 600pln mozesz kupic dobra belke led firmy chihiros - podloze techniczne wiec z grubsza mozna przyjac ,ze dodatkowe nawozenie raczej zbedne przynajmniej na poczatku - bez CO2 raczej bedzie ciezko ale to zalezy od innych czynnikow ro...
autor: owlman
29 lis 2020 8:21
Forum: Sprzęt
Temat: Za słaby filtr w 200l
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 86

Re: Za słaby filtr w 200l

Czesc. Co znaczy ,ze filtr nie daje rady ? Co sie dzieje ? Jesli chodzi o odsprzedaz ...coz . Sprzet uzywany wiec polowa ceny . Ale jezeli posiadasz paragon czy rachunek z data zakupu , filtr w dobrym stanie mozna wolac wiecej .
autor: owlman
29 lis 2020 8:09
Forum: Sprzęt
Temat: Jaka wielkość baniaka? Sugestie.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 35

Re: Jaka wielkość baniaka? Sugestie.

Czesc. Doradzam podjac dobra decyzje . Jezeli masz miejsce i fundusze bierz najwieksze jakie mozesz . Duzy zbiornik = duze mozliwosci . No....przynajmniej wieksze . Obsade rybna zawsze mozna zmienic .
autor: owlman
25 lis 2020 17:35
Forum: Choroby
Temat: Pęcherze i napuchnięcie Kiryska
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 58

Re: Pęcherze i napuchnięcie Kiryska

Czesc . Tylko szybka eutanazja .
autor: owlman
23 lis 2020 21:19
Forum: Obsady akwarium
Temat: [200l] roślinne
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 191

Re: [200l] roślinne

Czesc .
= 40 danio choprae
= 10 otosow
= krewetki blue velvet
lub
=30 brzanka titteya
= 10 otosow
= krewetki red cherry
lub
= 100 boraras
=10 otosow
= krewetki
autor: owlman
22 lis 2020 19:53
Forum: Choroby
Temat: Ryby padają a ja nie wiem dlaczego
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 423

Re: Ryby padają a ja nie wiem dlaczego

Nie chodzi o podejrzliwosc tylko o to ze juz przebrnelismy przez parametry wody , jedzonko itp a ryby nadal padaja . Wiec co jest ? Skoro woda jest trujaca to nalezy zaopatrzyc sie w filtr RO lub sprowadzac wode z Alaski na przyklad . I nikogo sie nia czepiam . Im wiecej swiezych wiadomosci , tym wi...