Aquael FAN 1 Plus a Zeolit

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
DDrozd
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2021 18:42

Aquael FAN 1 Plus a Zeolit

Post autor: DDrozd »

Witam jestem początkującym akwarystą 8 potrzebuje pomocy. Kupiłem taką oto pompkę https://allegro.pl/oferta/aquael-filtr- ... e=Facebook do akwarium 30l ( wiem za duża ale za miesiąc planuje zmianę na większy litraŻ) i teraz moje pytanie... Gdzie wsypać ten zeolit czy jak go umieścić w tej pompce? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Peter007
Posty: 346
Rejestracja: 01 paź 2016 18:31
Lokalizacja: Opoczno

Re: Aquael FAN 1 Plus a Zeolit

Post autor: Peter007 »

Ten filtr za mocny to może być tylko do szklanki na herbatę. W jeszcze większym akwarium z pewnością nie da rady. No ale wracając do pytania, możesz obciąć gąbkę i w to miejsce nasypać zeolit. Choć uważam że śmiało możesz sobie go darować i zostawić samą gąbkę
***** ***
DDrozd
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2021 18:42

Re: Aquael FAN 1 Plus a Zeolit

Post autor: DDrozd »

Obciąć na dole czy u góry? Ja sobie zdaję sprawę że to tandeta za 5dych. Ale od czegoś trzeba zacząć i się uczyć
Awatar użytkownika
Peter007
Posty: 346
Rejestracja: 01 paź 2016 18:31
Lokalizacja: Opoczno

Re: Aquael FAN 1 Plus a Zeolit

Post autor: Peter007 »

Przy tych dziurkach na dole powinna być najpierw gąbka żeby wstępnie wyłapywała grubsze paprochy. Pomijając już sens stosowania zeolit ale jakie by to medium nie było to będzie go tam tak mało że to naprawdę mija się z sensem
***** ***
DDrozd
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2021 18:42

Re: Aquael FAN 1 Plus a Zeolit

Post autor: DDrozd »

Peter007 pisze: 12 sty 2021 18:46 Przy tych dziurkach na dole powinna być najpierw gąbka żeby wstępnie wyłapywała grubsze paprochy. Pomijając już sens stosowania zeolit ale jakie by to medium nie było to będzie go tam tak mało że to naprawdę mija się z sensem