Pytanie o rozmnażanie molinezji.

Rozmnażanie ryb w akwarium, czyli jak dochować się potomstwa

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
rymon
Posty: 6
Rejestracja: 13 mar 2017 19:37
Lokalizacja: Łapy

Pytanie o rozmnażanie molinezji.

Post autor: rymon »

Witam. Jestem bardzo początkujący w temacie akwarium. Drugi raz okociła mi się molinezja żółto czarna. Czy jest możliwe że kilka z małych jest czarne. Około czterech maleństw jest lekko żółto przezroczyste a dwie są ciemne. W sobotę kupiłem nową roślinkę. Może przypadkiem przynioałem jakieś małe z rośliną.
Awatar użytkownika
Neurochirurg
Ekspert akwarysta
Posty: 2796
Rejestracja: 29 wrz 2015 10:02
Lokalizacja: opolskie

Post autor: Neurochirurg »

rymon tak to możliwe i bardzo prawdopodobne.
Obrazek<----klik
[360] Los Angelfish
[30] Samotne drzewko
rymon
Posty: 6
Rejestracja: 13 mar 2017 19:37
Lokalizacja: Łapy

Post autor: rymon »

No to nieźle. Nie mam kotnika, ale poprzednim razem uchowały mi się trzy rybki i maję już około 1,5 cm. Tych ostatnich jest około sześć, siedem. Ciężko je zliczyć.
Jeszcze mam takie pytanko. Czy inne rybki mi ich nie zeżrą. Mam dwie molinezje dwie platki i pięć neonów.
DelPiotrek
Posty: 239
Rejestracja: 04 paź 2016 9:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DelPiotrek »

rymon z dużą dozą prawdopodobieństwa są to Twoje molinezje :) u mnie rodzą się czarne, białe, w ciapki i prążki :)
Kotnik zupełnie nie jest potrzebny. Maluchy pochowają się w roślinach, mchu itd. Za kilka dni może się okazać, że masz 15 nie 7 ;)
Małe molki mogą być pożarte przez innych mieszkańców ale tylko te nowonarodzone. Po kilku dniach będą już za duże - szybko rosną.
I nie przejmuj się tym za bardzo. Po pierwsze to zupełnie naturalne, a po drugie za kilka miesięcy będziesz miał ich tyle że sam się zaczniesz zastanawiać nad zjadaniem :D
rymon
Posty: 6
Rejestracja: 13 mar 2017 19:37
Lokalizacja: Łapy

Post autor: rymon »