[72] obsada (60x30x40)

Tutaj zadajemy pytania dotyczące obsad naszych zbiorników

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Awatar użytkownika
stachu108
Posty: 76
Rejestracja: 22 kwie 2017 11:44
Lokalizacja: Piła

[72] obsada (60x30x40)

Post autor: stachu108 »

Chociaż mój mały podwodny świat jeszcze dojrzewa, powoli myślę o lokatorach których tam wpuszczę. Poczytałem trochę o rybkach i mam wstępny typ co chciałbym hodować.
Z racji iż jestem początkujący i popełniam jeszcze masę błędów poproszę was o: poradę/sprowadzenie na ziemie/ochrzan ;)

Ryby które rozważam to:
1. Żałobniczka zwyczajna
2. Kirysek Panda
3. Kirysek Czarny
4. Danio erythromicron

Nie mogę pozwolić sobie na całość żeby nie przepełnić zbiornika.
Jakie ilości i w jakich konfiguracjach proponujecie?
Pozdrawiam serdecznie
Sebastian
_____________
Akwarium 60x30x40, filtr Aquael Fun-1, grzałka Aquael Comfortzone Gold 100W, oświetlenie Aquael Leddy 10W, Juwel HiLite T5 Colour 24W 6400K, Sylvania Grolux T5 24W 8500K
Awatar użytkownika
Dhuz
Ekspert akwarysta
Posty: 1634
Rejestracja: 14 cze 2015 8:35
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Dhuz »

Parametry?
Galen
Posty: 26
Rejestracja: 22 mar 2017 18:54

Post autor: Galen »

Zadam to samo pytanie jak mój poprzednik .Jakie masz parametry w akwarium?Chodzi o : GH,KH,pH.
Nie zaszkodziło by również wstawić zdjęcia akwarium wtedy łatwiej będzie coś dobrać pod ,,urządzenie" akwarium.
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15742
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BARA »

Galen, proszę zerknij do działu Galeria, tam masz dokładny opis i zdjęcia akwarium prowadzonego przez Stachu.
Pozdrawiam. Barbara

akwaria 128l, 45l i inne, obsada różna, dużo roślin i krewetki. Nie stosuję chemii.

Akwarystyka to odpowiedzialność za żywe i czujące stworzenia, które nie krzyczą.

W najbliższych dniach będę mocno mniej dostępna na forum.
Galen
Posty: 26
Rejestracja: 22 mar 2017 18:54

Post autor: Galen »