[80l] Moje pierwsze akwarium

Tutaj możecie prezentować swoje piękne akwarium

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Awatar użytkownika
mroczny
Posty: 35
Rejestracja: 16 maja 2017 8:32
Lokalizacja: Bytom

[80l] Moje pierwsze akwarium

Post autor: mroczny »

Niedawno zakupiłem akwarium Diversa Startup 80. W zestawie mam filtr Claro 1000 (1000 l/h) , grzałka Thermo Plus 100 (100) + pokrywa (2x 18W). Chciałem spytać o pare rzeczy:)
Na poczćtku chciałem zaznaczyć że jestem początkującym akwarystą:)
Kupiłem żwirek który wypłukałem go dokładnie:) ( tak mi się wydaje), zalałem akwa wodą i wyłożyłem żwirkiem dołożyłem roślinki, dodałem tez SEACHEM STABILLITY oraz SEACHEM PRIME.
Po dobie woda zaczęła mętnieć ale to chyba normalne( tak doczytałem)
Akwarium jest filtrowane i dogrzewane wiec chyba jak na razie jest oki:)
Mam parę pytań:
- jakie rybki mógłbym wpuścić do niego- dodam że w sklepie powiedzieli mi że mogę mieć do 50 rybek co wydaje mi się stanowczo za dużo. Interesują mnie rybki typu neonki mieczyki molinezje głupiki.
- czy jest to normalne że roślinki jakoś zmarniały po dobie w akwarium??- po dobie dodane tabletki polecone w sklepie
- czy filt jest dobry czy lepiej je wymienić jesli tak to na jaki
- czy mogę wpuścić 2 złote rybki do tego akwarium które posiadam w kuli??
- czy jest sens dodawać jakąś chemii do roślin

Obrazek

dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2017 10:17 przez mroczny, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dhuz
Ekspert akwarysta
Posty: 1634
Rejestracja: 14 cze 2015 8:35
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: Dhuz »

Chcesz dużo i kolorowo, czy żeby ryby się nie męczyły?

Bo w tej chwili masz welonki w kuli, a to powolne trucie ryb ich własnymi nieprzefiltrowanymi wydalinami. :P
Awatar użytkownika
mroczny
Posty: 35
Rejestracja: 16 maja 2017 8:32
Lokalizacja: Bytom

Post autor: mroczny »