Jaki filtr najlepszy do akwarium 120l

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Wikos31
Posty: 6
Rejestracja: 04 lut 2018 22:51
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Jaki filtr najlepszy do akwarium 120l

Post autor: Wikos31 »

Witam.Jestem początkującym w akwarystyce,mam od dwóch tygodni akwarium 120 l,kupione w pakiecie ze sprzętem,wiadomo ze osprzęt nie jest wysokiej jakości ,mianowicie chodzi mi o dobranie dobrego filtra do mojego akwa,myślałem o filtrze zewnętrznym,max do 200 zł,poleci ktoś coś odpowiedniego?Ryby w akwa to Molinezje,Gupiki,Mieczyki,danio,glonojad.Dzięki za podpowiedz ;p
Początkujący założyciel akwarium 112 l😉
MarJan
Akwarysta
Posty: 2371
Rejestracja: 23 kwie 2017 10:41

Post autor: MarJan »

Do 200zł po za "chińczykami" być może Aquael midikani albo multikani [ale tu od razu zaznaczam, że jeden pojemnik na media filtracyjne to mało- najlepiej od razu dokupić], a może kaskada versamax fzn 3....generalnie najlepiej szukać wśród filtrów przeznaczonych do litrażu od 120 do około 300, a nie filterki do max 120l, każdy filtr "słabnie", a nadfiltracja nie istnieje, jak sie ma za duży prąd w zbiorniku to moc filtra się skręca, z czasem i tak będziesz zwiększał.
Wikos31
Posty: 6
Rejestracja: 04 lut 2018 22:51
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Post autor: Wikos31 »

Wewnętrzny czy zewnętrzny bedzie lepszy?czym sie sugerować?Coś takiego myslałem kupić

nie wklejaj linków tylko opis. MOD BARA
Początkujący założyciel akwarium 112 l😉
j4nk0
Posty: 69
Rejestracja: 11 sty 2018 8:20

Post autor: j4nk0 »

Jak masz miejsce to nawet się nie zastanawiaj tylko kupuj filtr zewnętrzny. Z filtrów do 200zł to polecam taki za 300 ;) np. Unimax 250. Chińczyków nie warto brać bo dość szybko padają. Kulturą pracy też nie grzeszą.
Ortodoksyjny akwarysta
Awatar użytkownika
forestkorsze
Posty: 34
Rejestracja: 08 lut 2015 20:21
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: forestkorsze »