Zestaw startowy 200 Litrów

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Awatar użytkownika
Na Luzaku
Posty: 66
Rejestracja: 15 sie 2018 15:29
Lokalizacja: Opole

Zestaw startowy 200 Litrów

Post autor: Na Luzaku »

Witam.
Jestem początkującym akwarystą na etapie składania swojego setupu "startowego".
Nie znam się na firmach osprzętu, producentach itp, ale widzę, że Ty mierzysz w górną poprzeczkę "cenową" - słusznie, bo jak można to czemu nie.
Jak wspomniałem wyżej również kompletuje zestaw i mam z tym dość spory problem. Budżet do dyspozycji ograniczony więc staram się na różne sposoby i by nie otwierać nowego wątku postanowiłem "skonfrontować" swój zestaw jaki mam na oku na dzień dzisiejszy. Możliwe, że Ty jako autor wątku coś doradzisz, lub ktoś kto w temacie pojęcie ma większe. Dodam, że również sprzętu nie zakupiłem a dopiero go "lepie".

- Zbiornik 100 x 40 x 50 (200l)
- oświetlenie LED z pokrywą plastikową świetlówki T8 2 x 15w
- filtr zewnętrzny HanzaAqaristic HW 302 1000l/h
- grzałka z termostatem 200w (jeszcze nie wiem jaka dokładnie)
- napowietrzacz ALEAS 240l/h
- podłoże - myślę nad czarny żwirem
- rozważam CO2
- obsada - skalary, miecze, czyszczące itp.

Na tę chwile mam taki plan. Ale czy to wszystko zagra?
Oczywiście życie, jak różne inne wspomagacze dla roślin czy uzdatniacze wody w dalszym etapie.

P.S. Jeśli autorowi tematu przeszkadza mój wpis proszę o usunięcie.

Pozdrawiam.

Post wydzieliłam w osobny temat z dyskusji prowadzonej przez innego Autora. Proszę zakładaj własne tematy. MOD BARA
Ostatnio zmieniony 17 sie 2018 12:29 przez Na Luzaku, łącznie zmieniany 1 raz.
MarJan
Akwarysta
Posty: 2371
Rejestracja: 23 kwie 2017 10:41

Post autor: MarJan »

oświetlenie LED z pokrywą plastikową świetlówki T8 2 x 15w
Coś tu nie gra- led-y T8? :shock:


Napowietrzacz zbędny- filtr może natleniać zbiornik.
Skalary i "miecze" to też nie najlepszy pomysł...ale to ma czas.