Pokarmy akwarystyczne mrożone firmy "LIWI"

Co jedzą nasi podopieczni w akwarium

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
wysoki01
Posty: 69
Rejestracja: 16 gru 2017 10:01

Pokarmy akwarystyczne mrożone firmy "LIWI"

Post autor: wysoki01 »

Cześć
Jaka jest Wasza opinia o pokarmie mrożonym firmy "LIWI"?
www.liwi.pl/pokarmy-akwarystyczne-mrozone/
MarJan
Akwarysta
Posty: 2371
Rejestracja: 23 kwie 2017 10:41

Post autor: MarJan »

Nie znam się na powinowactwie firm, ale na opakowaniu pokarmu widać napis "Ichthyo Trophic" i zawsze myślałem, że to właśnie oficjalna nazwa producenta [swoja stronę nawet mają]....

Co do pokarmów- kupuję i karmię zwierzęta ich wyrobami, wybór nie polegał na tym, że akurat "ich" chciałem, po prostu te produkty były i są dostępne w najbliższym sklepie zoologicznym :wink:

Same pokarmy uważam za dobre gatunkowo, czyste- nie ma jakichś innych syfków po za robalami, które tam maja być. Praktycznie codziennie karmię mrożonką i nie mam ich od innych firm, ryby nie chorowały, są pięknie wybarwione i w świetnej kondycji [według mnie :P ].

Kupuję solowca, szklarkę, larwę czarnego komara, rozwielitkę, oczlika i mogę polecić z czystym sumieniem te pokarmy, których używam.
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15742
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BARA »

Sprzedają produkty mrożone Ichthyo Trophic, a nie swoje.

Cytat ze strony LIWI:
http://www.liwi.pl/pokarmy-akwarystyczne-mrozone/
"Niestety, ze względu na biologiczne i logistyczne przesłanki, nie każdy naturalny pokarm można oferować w handlu w formie żywej. Nasza oferta obejmuje szeroki asortyment firmy Ichthyo Trophic pokarmów głęboko zamrożonych. Gwałtownie schładzane żywe organizmy nic nie tracą na swych wartościach smakowych i odżywczych, są starannie oczyszczone i posortowane, umożliwiają bezproblemową pielęgnację ryb, a w wielu wypadkach przyczyniają się do sukcesów w ich rozmnażaniu."