Grzałka

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
*Martyna*
Posty: 2
Rejestracja: 09 mar 2019 15:36

Grzałka

Post autor: *Martyna* »

W czwartek założyłam akwarium 30l dla kilku krewetek i roślin. Krewetki planuje kupić za Ok miesiąc. Od pierwszego dnia działa już filtr i oświetlenie bo mam już roślinki. Pytanie czy musi działać również grzałka w okresie dojrzewania akwarium? Aktualnie bez grzałki mam 22*.
Jestem początkująca i chciałabym się upewnić.
mirukan
Posty: 743
Rejestracja: 01 lis 2018 21:12

Post autor: mirukan »

Sprzątam po sobie :lol:
Ostatnio zmieniony 11 mar 2020 22:24 przez mirukan, łącznie zmieniany 1 raz.
Topór dla wroga! Serce dla przyjaciół.
"Zlikwiduj przyczynę a skutku nie będzie "
MarJan
Akwarysta
Posty: 2371
Rejestracja: 23 kwie 2017 10:41

Post autor: MarJan »

Napisz jakie krewetki będziesz mieć, doradzimy czy w ogóle będzie trzeba grzać lub po prostu sprawdź w kilku źródłach wymagania temperaturowe przyszłych mieszkańców :)
*Martyna*
Posty: 2
Rejestracja: 09 mar 2019 15:36

Post autor: *Martyna* »

mirukan pisze:Ja bym grzałki nie odpalał na razie . Chyba że masz rośliny które potrzebują wyższej temperatury. Rozumiem że akwa stoi już kilka dni i temperatura się ustabilizowała na poziomie tej która panuje w pomieszczeniu.
Jaką docelowo temperaturę przewidujesz ?



Temperatura się już ustabilizowała po tych kilku dniach. Myślałam aby utrzymać temperaturę w granicach 22-24*.

MarJan pisze:Napisz jakie krewetki będziesz mieć, doradzimy czy w ogóle będzie trzeba grzać lub po prostu sprawdź w kilku źródłach wymagania temperaturowe przyszłych mieszkańców :)
Na początek myślałam o odmianie Sakura red i Red Cherry. Czytałam też o yellow, Orange i Amano ale nad nimi się jeszcze zastanawiam.

Czytałam, że dla nich optimum to 20-24* więc nie musiałabym stosować grzałki w akwarium.


Nie pisz posta pod postem, używaj opcji "zmień". :)