Pokrywa i filtr do 112?

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Maryiele
Posty: 3
Rejestracja: 15 maja 2019 10:55
Lokalizacja: Werbkowice

Pokrywa i filtr do 112?

Post autor: Maryiele »

Witajcie, planuje założenie zbiornika(ogólnego) 112l podkreślę, że nie miałam odczynienia z akwarystyka i jestem początkująca :)
1) A wiec..chciałabym akwarium o pojemności 112l proste raczej z pokrywą(kot i dziecko) upatrzyłam sobie taką jak w linku niżej i nasuwa się pytanie, czy to światło na początek mi wystarczy? czy jest możliwość dodania tam później czegoś więcej? i czy ta pokrywa ogólnie jest odpowiednia?
- https://allegro.pl/oferta/pokrywa-alumi ... 7191198861

2) Jaki dobrać do tego filtr nie za miliony?( w gre wchodzi dokupienie czegoś później lub wymiana ale na początek raczej już nie wyrobie z czymś droższym)
czy da radę sama kaskada i czy w ogóle podejdzie pod tą pokrywe?
a może wewnętrzny?
- AQUAEL TURBO 500 lub,
- AQUAEL FAN-3 PLUS ? a może radzicie coś innego?

mam też możliwość odkupienia akwarium profilowane 90l z pokrywa Diversa z filtrem tertra ex700 za 300zl (o ile wejdzie w gre wysyłka, no i gdzie ja kuźwa wsadzę ten filtr ;D)

3) Czy moge wsadzić do takiego akwarium grzałkę 2x 50w z termostatem ? (taką opcje mogę mieć darmową)

Jeżeli chodzi o rybki i roślinki to będę nad tym myślała jak już zrobię im godne lokum,a mój budżet na początek to tak max 600zl(tak aby zacząć funkjonować). Zatem proszę was o porady i odpowiedzi. Pozdrawiam :)
goldi_
Posty: 1670
Rejestracja: 20 lut 2018 12:51
Lokalizacja: Piła

Post autor: goldi_ »

ad.1 - fajna pokrywa . Oswietlenie tam zainstalowane to raczej absolutne miniumum - da się przy tym jakieś rośliny uprawić ale d. nie urywa . Owszem można zastosować (dokupić) dodatkową lub dodatkowe rurki .