krewetki i easy life profito professional plant fertilizer

Wszystko co dotyczy akwarystyki słodkowodnej

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Grzes123
Posty: 4
Rejestracja: 10 paź 2021 21:40

krewetki i easy life profito professional plant fertilizer

Post autor: Grzes123 »

cześć,

Jestem początkującym akwarystą i chyba popełniłem błąd z niewiedzy. Mam akwarium 54l a w nim kilka żałobniczek i danio oraz dwa ślimaki, glonojada i do niedawna dwie krewetki. Kilka ni temu postanowiłem wlać do akwarium nawóz dla roślin easy life profito professional plant fertilizer. Po mniej więcej 1,5doby obydwie krewetki nie dawały już znaku życia. Przed dodaniem nawozu zachowywały się normalnie.
Czy ten nawóz jest szkodliwy dla krewetek? czy to przypadek, że zdechły? Wyczytałem, że są nawozy dla roślin w krewetkarium, ale czy te nie zaszkodzą rybkOM?

Z góry dzięki za odpowiedzi/komentarze.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
grzesi3k
Moderator
Moderator
Posty: 1640
Rejestracja: 11 sty 2018 0:17
Lokalizacja: Cork

Re: krewetki i easy life profito professional plant fertilizer

Post autor: grzesi3k »

Uzywalem u siebie z krewetkami I nic nie padalo. Teraz z profito tez daje. Za duzo zmiennych. Jaka byla woda, jakie byly krewetki, Ile ci sie nalalo. :)
Grzes123
Posty: 4
Rejestracja: 10 paź 2021 21:40

Re: krewetki i easy life profito professional plant fertilizer

Post autor: Grzes123 »

To były krewetki amano. Nalałem wg instrukcji - 5ml. Natomiast jest też tam napisane aby to robić raz na tydzień, ja dolewam +/- raz na 3 tygodnie, bo po tym specyfiku rośliny rosną w oczach. Krewetki były stosunkowo nowym nabytkiem (ok 2tygodnie w akwarium), dolewka nawozu była ich pierwszą i ostatnią.
Co do wody, to nigdy nie sprawdzałem jej parametrów - wszystkie żyjątka jak dotąd mają się dobrze.

Czy coś takiego jak 'Krewetkarium Mikro 500ml nawóz mikroelementowy bezpieczny dla krewetek' lub seria 'BRIGHTWELL AQUATICS Florin' będzie ok dla ryb?