[ 60 l ] pytanie o obsadę

Tutaj zadajemy pytania dotyczące obsad naszych zbiorników

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Małe_akwarium
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2021 20:38

[ 60 l ] pytanie o obsadę

Post autor: Małe_akwarium »

Cześć. Jestem początkujący i mam pytanie czy do tego akwarium taka obsada jest okej. Wymiary : wysokość 30cm,szerokość 30cm,długość 60cm
Podłoże piasek kwarcowy . 3 małe korzenie + 3 kamienie z ogrodu wszystko wyparzone. Rośliny : nurzaniec,rogatek sztywny,pistia,jakiś mech,anubias bateri nana. Z ryb to : parka ramirez,2 małe glonojady ( chwilowo ),2 kiryski panda, 2 gupiki i 9 miedzików obrzeżonych czy to nie za dużo? Czy są do tego jakieś krewetki, które wytrzymają w takiej temperaturze
Awatar użytkownika
owlman
Posty: 740
Rejestracja: 19 lis 2017 13:20
Lokalizacja: Bruksela

Re: [ 60 l ] pytanie o obsadę

Post autor: owlman »

Czesc. Opisz akwarium i sprzet jakim dysponujesz /filtr , grzalka itp / . O jakiej temperaturze piszesz ? Kiryski to ryby stadne a 2 sztuki to nie stado . Miedzikow tez mogloby byc wiecej .
Małe_akwarium
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2021 20:38

Re: [ 60 l ] pytanie o obsadę

Post autor: Małe_akwarium »

Filtr to aquael turbo filter 500, grzałka z innego akwarium,które kiedyś miałem + myślałem jeszcze o jakimś napowietrzaczu.Temperatura wody w granicach 26-28 stopni.Tak jak już pisałem jestem początkującym.Podać jeszcze coś?Wlewać coś do akwarium czy to zbędne?
Awatar użytkownika
grzesi3k
Moderator
Moderator
Posty: 1640
Rejestracja: 11 sty 2018 0:17
Lokalizacja: Cork

Re: [ 60 l ] pytanie o obsadę

Post autor: grzesi3k »