[112] ogólne

Tutaj możecie prezentować swoje piękne akwarium

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Luki12
Posty: 15
Rejestracja: 14 mar 2007 20:59

[112] ogólne

Post autor: Luki12 »

Witam
Przedstawiam wam swoje akwarium jestem początkującym akwarystą
proszę o opinie na jego temat

Obasada
16 danio, 10 mieczyków, 2 glonojady, 4 kirysy, 10 neonów

Pozdrawiam
dodałem trochę wyeaźniejsze zdjęcie
Obrazek
Ostatnio zmieniony 19 mar 2007 21:25 przez Luki12, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
BARA
Moderator
Moderator
Posty: 15745
Rejestracja: 31 maja 2006 15:36
Lokalizacja: Białystok

Post autor: BARA »

Hej, no cóż przyszło mi w udziale pokrytykować :wink:

Poza tym że mam wrażenie, że zbiornik jest baaardzo swieży (ile już ma?) to:

1. Strasznie mocny strumień napowietrzania - czy to tylko tak na zdjęciu? Skieruj wylot bardziej do góry, ku powierzchni.
2. Musisz ukryć sprzęt - dodaj korzenie, wyższe rośliny
3. Brak roślin pływających, neony lubią półcień i ogólnie Twoje rybki powinny mieć możliwość odpoczynku od intensywnego oświetlenia
4. I na koniec: Twoje akwarium jest za małe na taką ilość ryb, chodzi mi głównie o mieczyki... Zostaw raczej trzy samce i trzy samice - będzie ok.

A poza tym to mi się PODOBA i jak się postarasz, to będzie z tego zbiornik cudo. Ogólnie gratuluję pomysłu.
Pozdrawiam. Barbara

akwaria 128l, 45l i inne, obsada różna, dużo roślin i krewetki. Nie stosuję chemii.

Akwarystyka to odpowiedzialność za żywe i czujące stworzenia, które nie krzyczą.

W najbliższych dniach będę mocno mniej dostępna na forum.
Awatar użytkownika
chemik4
Moderator
Moderator
Posty: 8009
Rejestracja: 04 maja 2006 14:57
Lokalizacja: Tworóg / Jemielnica

Post autor: chemik4 »

I co tu wiecej powiedzieć? Zgadzam sie z BARĄ, czyli ukryj sprzęt i zmodyfikuj obsade
Pozdrawiam,
Kamil

Dziwne... U mnie działa :mrgreen:
Awatar użytkownika
Andersh
Pomocnik
Posty: 341
Rejestracja: 31 sty 2007 10:35
Lokalizacja: podlasie