Akwarium 200l :)

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kormateusz
Posty: 134
Rejestracja: 21 sty 2008 22:06
Lokalizacja: Kraków

Akwarium 200l :)

Post autor: kormateusz »

Jestem początkującym akwarystą i potrzebuję pomocy.
Planuję kupno 200 litrowego akwarium i nie wiem jaki sprzęt (i nie tylko) będzie mi potrzebny. Proszę o napisanie mi wszystkiego krok po kroku i od A do Z.
Z góry dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
MarcinX
Przyjaciel Akwaforum
Posty: 4562
Rejestracja: 28 lis 2005 22:23
Lokalizacja: Homburg / Grudziadz

Post autor: MarcinX »

Hey!
Opcja szukaj..cos takiego bylo juz wiele razy opisywana/omawiane.
Marcin!
Awatar użytkownika
mariuszzawadzki
Ekspert akwarysta
Posty: 6591
Rejestracja: 11 lis 2007 11:11
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: mariuszzawadzki »

Podstawowe pytanie,jaki to ma być zbiornik?Czy roślinny,wielogatunkowy czy bitopowy,jakie ryby.
Mariusz

Palety to jest to, co w akwarystyce najpiękniejsze.

Obrazek
Awatar użytkownika
kormateusz
Posty: 134
Rejestracja: 21 sty 2008 22:06
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kormateusz »

Ahh ja wiem że jest opcja szukaj, na każdym forum jest :D ale przykro mi to stwierdzić nie chciało mi sie szukać... Myślałem że mi ktoś pomoże ale jak nie to nie.. A jakie akwarium? nie wiem :D pisałem że jestem początkujący... nawet nie wiem co to znaczy biotopowy... a jakie rybki? hmmm... myślałem nad molinezjami, skalarami, mieczykami, głupikami.. takie pospolite :D a to ma jakieś znaczenie do sprzętu? Rybki to nie sprzęt...
Awatar użytkownika
Peter
Pomocnik
Posty: 489
Rejestracja: 02 lut 2006 16:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Peter »