Zaworek do filtra RO - na 100% wiecie :)

Filtry, oświetlenie, grzałki i inne sprzęty akwarystyczne

Moderatorzy: krzych_100, BARA, grzesi3k, wojtass9, michelle1992, chemik4

Awatar użytkownika
Peter
Pomocnik
Posty: 489
Rejestracja: 02 lut 2006 16:27
Lokalizacja: Szczecin

Zaworek do filtra RO - na 100% wiecie :)

Post autor: Peter »

Witam,
Jak mam podłączyć ten zaworek do węża zasilającego (ten z którego płynie woda z kranu). Mam taki zaworek:
Obrazek
Ale jak od góry podłącze wąż, to przecież woda wyleci z dołu... Tam jest normalna dziura... Co mam z tym zrobić?

W te klocki jestem zielony ;)
240L soon!
Pozdrawiam,
Piotrek
Awatar użytkownika
qba0
Posty: 96
Rejestracja: 18 gru 2006 18:16
Lokalizacja: poznań

Post autor: qba0 »

odkrecasz kran i wkrecasz ten zaworek tam gdzi jest zinma woda a tam gdzie ciepła powinienes miec taka przedluzke tp ja zaluz i na to przykrec kran
Awatar użytkownika
Peter
Pomocnik
Posty: 489
Rejestracja: 02 lut 2006 16:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Peter »

Przedłużki nie mam ale czegoś nie rozumiem, Przecież z kranu leci i ciepła i zimna woda...
a tam gdzie ciepła
Mógłbyś trochę jaśniej ?? ;) No zaworek nakręcam na kran ale przecież woda wyleci tą 2 stroną...

Pozdrawiam
240L soon!
Pozdrawiam,
Piotrek
Awatar użytkownika
Rybaczki
Przyjaciel Akwaforum
Posty: 580
Rejestracja: 02 mar 2006 1:58

Post autor: Rybaczki »

Nie wymyślaj utrudnień :lol:
Jak masz kompakt podłączony przez giętkie przewody to odkręcasz ten od zimnej wody nakręcasz tą przelotkę z zaworem i do niej przykręcasz ponownie giętki przewód
Jak nie masz miejsca przy kranie to spróbuj może koło wc
Ja moją trzymam za kibelkiem a ściek idzie prosto do zbiornika spłuczki
Gorącej wody nie podłączaj do membrany bo ją zniszczysz lepsza zimna chociaż powoduje że więcej wody płynie na ściek
Awatar użytkownika
Peter
Pomocnik
Posty: 489
Rejestracja: 02 lut 2006 16:27
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Peter »